Udaipur

Om 06.00 zou ik opstaan omdat dan de zon op zou komen. Mijn wekker ging niet af, maar twee minaretten begonnen te zingen. Niet bepaald mijn smaak, maar er ging geen lampje branden dat deze vaak beginnen met zingen als de zon opkomt. Mijn wekker ging dus niet af en toen ik mijn ogen open deed zag ik het fantastische uitzicht vanuit mijn kamer, met daarachter veen zonopkomst. Snel eruit en wat foto's maken, nou Jacq, Martyn en Errie. Hier gaan we een keer gezamelijk heen. Lijkt wel een sprookje.

Na hetontbijt naar de stad gegaan en een riksha driver afgehuurd die me de omgeving liet zien. Wat tempeltjes, het hotel waar 007 Octopussy is opgenomen en het kasteel. Allemaal best prachtig, maar op straat gebeurd het. Tja hoe beschrijf je het, dit lukt eigenlijk niet. Ik zou zeggen boek een ticket en beleef het, je hebt het gevoel dat je een spons bent die volgezogen wordt met ervaringen. Zo liep ik om een hoek en schrok me dood toen ik midden in de stad oog in oog stond met een Olifant. Errie, ik zal maandag de foto van dit monster weg ff toevoegen.

Nu nog ff op zoek naar een nieuwe sleutelhanger voor Jacq, maar ze laten je van alles zien, maar niet wat ik zoek. Jacq, ik zoek nog ff verder.

Nu hup een internet cafe in om dit te schrijven (en het verhaaltje van gisteren). Martijn, nu je gewonnen hebt, weet je al wat GJS gedaan hebt, want als zijn vandaag of verleden week hebben verloren zijn jullie toch kampioen?

Bye Bye

JAN

Reacties

Reacties

martijn

vorige week hebben ze gjs gelijk maar waarschijnlijk hebben ze vandaag gewoonen

alie

jan noem jij dit werken of werkbezoek??????? in ieder geval klinkt het goed voor beiden wens je veel plezier
t.a.a.

jan zelf

Hallo tante Alie,

hadden we daar niet een spreekwoord voor in Holland? Iets met nood en deugd. In Udaipur is het6 inderdaan genieten, helaas moet ik morgen weer werken.

Leuk dat je ff reageerde, see you

j.m.vanderneut@hetnet.nl

Hoi Jan ,
Wat jij doet is het nuttige met het aangename verenigen.Als ik de kans zou krijgen ,zou ik het ook doen.
groet Jannie v.d. Neut

Sam

Zo te lezen vermak je je wel. Dat werken zo aangenaam kon zijn valt weer niet tergen. Zie je binnnkort wel weer,
Grt. Sam & Wil.

Ma & Pa

Jan, als je tijd hebt, schrijf dan nog eens wat van je ervaringen in dat verre land. Een fototje kan natuurlijk ook.
Neem aan dat het weer beter is dan hier. Deze dag was weer een grijze dag met veel regen. Maar dat is ook weer goed voor je kerstboom die teruggeplant is in onze tuin. 't Ga je goed en a lot of succes.
Ma & Pa

jan zelf

bij deze

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!