laatste dag Zaporizhia

Nou kort dan, want ik ga echt vroeg pitten. Het is hier nu bijna half 10 uur, om 4 uur vannacht staat de taxi voor de deur. Op naar Kiev. Esther, ff voor jouw: De salade was een genot voor mijn reuk en smaakpupillen. Nu ruik ik niet veel maar de salade en ook het hoofdgerecht ( ok, met beef ) met veel groen enzo was voortreffelijk. Misschien niet helemaal eerlijk en een beetje egoïstisch, maar als die Poolse stukadoors nu eens naar Polen gaan. Die Oekraïense werkers die in Polen gaan werken omdat ze daar meer verdienen weer terug naar Oekraine gaan om dat land op te bouwen dan mogen ze wel wat koks naar ons sturen. Of misschien eerlijker, als wij westerlingen eens wat minder naar die Playa's gaan om ons vol te gooien en om ons daar op het strand te laten verbranden, eens naar hier komen.... Eigenlijk wil ik zeggen, mijn verblijf hier was top. Niet dat ik hier wil wonen, maar dit pakken ze niet van me af. Ben benieuwd wat Kiev me gaat brengen.

Heb vandaag het iets rustiger aan gedaan, wat gesproken met de twee ontwikkelaars en heb ze om half vier maar van achter hun buro gesleurd om de stad in te gaan. FF niet zo formeel, gewoon over IT geklets, waar hun krachten en uitdagingen liggen, maar ook over koetjes, politie en religie gesproken. Mooie gesprekken gehad en als zij nu mooie en stabiele dingen voor ons gaan maken dan heb ik ze beloofd terug te komen.

Zo nu pitten zzzzzzzzzzzz

Reacties

Reacties

Reinout

Lekker bezig!

Ben benieuwd wat je van Kiev vindt. Wereld van verschil in mijn ervaring!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!