Niets beleefd, correcte link naar locatie

Lezer,

Gisteren niets beleefd, bijna 14 uurtjes moeten werken. Gelukkig is het hier nu niet zo warm als in januari. Het is hier ongeveer 30 gr.

Teruglezend het verhaal van gisteren merkte ik dat je de link moeilijk kan volgen op het kaartje en je al helemaal geen sateliet beelden ziet. Volg onderstaande link en je komt uit in mijn hotel. Ja het klopt, ik zit hier best.

Bye Bye

Jan

arjan en telma

Ha Jan,
fijn dat je weer goed bent aangekomen. Het klinkt allemaal wederom niet verkeerd zeg, wel jammer dat het zo koud is.
Werkse maar vooral ook genietse.
Tot gauw, groetjes Arjan en Telma

Jolanda en Rini

Ha die Jan,

Welkom in India, we hadden je nog niet verwacht. Maar eh..... heb je ons mailtje van vier dagen terug al gelezen? Zien we je nog in India????
Enne... vandaag hebben een Bengaalse tijger gezien in Ranthambhore NP, schitteren!!!
Hope to hear from you

Namaste,
Rini en Jolanda

Jan zelf

Hallo Jo en Rini

Ik ben vrijdag 20 juni rond 21.00 in Udaipur (south of Radjastan) en maandag ochtend rond 06.00 rij ik weer terug. Het zou leuk zijn elkaar daar te treffen indien mogelijk en gezellig een biertje te doen en wat dierlijk voetsel. Want dat mag niet in de Gujarat provincie.

Jan

Ben en Tanja

Hoi Jan,

Weer helemaal goed aangekomen in India en ook alweer druk aan de arbeid (natuurlijk). Aanstaand weekend ga je nog wat van de omgeving zien, we wensen je heel veel werkplezier in dat 'frisse' India en geniet van je vrije tijd!! Doe ook de groetjes aan Rini en Jolanda, mocht je ze treffen.

Groetjes,
Ben, Tanja en de kids
XXXXX

jan zelf

Ondertussen bericht gehad van Jo en Rini, zei gaan dit weekend naar Jaipur en zullen bier moeten drinken zonder mij, dus ik doe ze via deze kant ook de groeten.

Iedereen trouwens de groeten vanuit Ahmedabad.

Maurice en Margriet

Hoi Jan,

We hebben zaterdag gefeest bij Ben en Tanja en nog een biertje/wijntje op je gedronken het volgende feest ben je er toch wel bij he?

we begrepen dat je vrijdag weer thuis kwam. Nou nog een fijne tijd daar en een goede terug reis.