Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jan

Reacties

Reacties

Jacqueline

Laat me even weten wie je hebt gemeld dat je deze reislog hebt. Wellicht interessant voor Rini en Jolanda en misschien dat Ben en Tanja het ook leuk vinden om te lezen.
Wil je dat ik fotoruimte kado voor je activeer?
Welterusten voor nu. XXX Jacq & the boys.

Pa en ma

Hallo Jan. Ik heb zondag nog wel naar boven gekeken, maar ik weet zeker dat je niet over Israel bent gevlogen. Hier hoor en zie ik alleen straaljagers met geheel andere ladingt dan passagiers.
Groeten uit Israel, waar het nu om 16.30 uur nog steeds 22 graden is Groeten en pas goed op jezelf.

jill

He Jan het is al weer maaandag vandaag. Weer een weekend voorbij. Jammer hoor komen wel steeds dichter bij de wintersport dat is dan het enige voordeel.
Zaterdag thuis samen met Mari de bomen geknipt was geweldig weer en dat moest nog even gebeuren namelijk. Kon s.avonds niet meer op of neer dat was dan weer even minder maar ja. Hopelijk bij jou alles ok.

lieve groet jill

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!