Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jan

Jacqueline

Laat me even weten wie je hebt gemeld dat je deze reislog hebt. Wellicht interessant voor Rini en Jolanda en misschien dat Ben en Tanja het ook leuk vinden om te lezen.
Wil je dat ik fotoruimte kado voor je activeer?
Welterusten voor nu. XXX Jacq & the boys.

Pa en ma

Hallo Jan. Ik heb zondag nog wel naar boven gekeken, maar ik weet zeker dat je niet over Israel bent gevlogen. Hier hoor en zie ik alleen straaljagers met geheel andere ladingt dan passagiers.
Groeten uit Israel, waar het nu om 16.30 uur nog steeds 22 graden is Groeten en pas goed op jezelf.

jill

He Jan het is al weer maaandag vandaag. Weer een weekend voorbij. Jammer hoor komen wel steeds dichter bij de wintersport dat is dan het enige voordeel.
Zaterdag thuis samen met Mari de bomen geknipt was geweldig weer en dat moest nog even gebeuren namelijk. Kon s.avonds niet meer op of neer dat was dan weer even minder maar ja. Hopelijk bij jou alles ok.

lieve groet jill