Bedankt....

Hier waarschijnlijk mijn laatste story, omdat ik eigenlijk niets meer te vertellen heb. Rest me nu nog 2 dagen werken en dan weer terug naar 'home sweet home'. Bedankt voor al jullie reactie,

Inderdaad A.IJ. te S, het was niet slecht hier, en werken en leuke dingen doen. Aan M & M te P, kan dat vaatje nog per DHL opgestuurd worden?

Floos, helaas was dit een nachtdienst waar al die patienten de hele nacht om aandacht vroegen. Maar dat is beter dan niets doen, toch?

Errie, grote vriend van me. Natuurlijk zie je hier ook vele rijke mensen en helaas zie je dat in meerdere landen waar het steeds beter gaat. De rijken worden rijken, maar niet alle armen kunnen daarvan profiteren.

J.B te S: Ik kijk ook al uit naar jagermeister, obstler en grote pullen bier en mijn voeten jeuken al. Zwitserland was in ieder geval wit, ik zal het nog wel even checken als ik vrijdag weer over de alpen vlieg.

De meeste van jullie zie ik vrijdag, tot die tijd, vermaak je met nuttigere dingen dan mijn verhalen te lezen.

Jan

Reacties

Reacties

Jan zelf

Vandaag weer wat antwoorden op mijn vragen gekregen. Zo hebben ze hier geen vuilnisbakken op straat om te voorkomen dat in een van de 100.000.000 bakken en bom wordt gelegd. Ook las ik in de krant over een school die in Ahmedamad het hele gebied ging ontdoen van vuilnis en dat zelfs ouders mee hielpen.

Oh ja, ik las eens wat verhalen terug, sorry voor de typefouten. Mijn lieve secretaressen was helaas niet in de buurt.

pa en ma

hallo Jan,
Net op tijd dus weer thuis voor je verjaardag. Kan je gelijk weer op de schaats. Een goede thuisreis en shalom vanuit Galilea/Israel.
Pa en ma

jan zelf

Ik sta nu op airport mumbai. het is 20.45 uur over een uur of 9 weer ff naar boven kijken. Heb je al meer bezoekers gehad *vraagteken* ik heb op de mijn een link naar die van jullie gezet.

bye bye hou jullie haaks

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!