Dag 6

Slecht geslapen, nog steeds koppijn deze nacht, gelukkig was ik het kwijt toen ik onder de douche heb gestaan. Vandaag uit gechecked en naar kantoor gereden. W e hebben vandaag samen met Benny de laatste beslissingen genomen. Benny gaat vandaag weer terug en daarom hebben ze ons meegenomen naar de oude stad. Eerst nog twee broeken en 4 overhemden gekocht, koste me wel 3000 roepie.
Daarna naar de oude stad. Het is toch pezierig indien er iemand bij is die de locale taal spreekt. Zo kwamen we veel makkelijker in bepaalde fabriekjes in de binnenstad of bij de plaatselijke bakker. Daar zitten vrouwen gehurkt tarwekoeken te bakken. je kon bijna niets zien omdat ze de hele dag binnen in de rook zitten. Maar ongelofelijk, wat een bedrijvigheid, allemaal kleine shopjes en iedereen vervoert van alles met de meest vreemde karretjes, fietsen of op hun hoofd of met een ezel. De huizen zijn op en in elkaar geschoven en daar tussen liggen overal koeien en honden op straat. Kinderen van 5 tot oude bejaarden verkopen, vervoeren of maken wat.
Benny hebben we vervolgens afgezet op het vliegveld en ik ga me klaar maken voor mijn weekend, dat zal wel een iets langer verhaal worden. (deze laatste regels schrijf na terugkomst op kantoor en na het lezen van alle reacties. Thanks for that.. vind ik super van jullie)

Reacties

Reacties

arjan en telma

ha Jan,

blijft leuk je verhalen...geweldig je kan wel schrijver worden. Maar geniet van je weekend en tot zaterdag he.

groetjes Arjan, Telma en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!