Dag 5

Waarom zou ik er om 7 uur uitgaan als we pas om 9 uur vertrekken. Weer zwemmen of fitnessen? Nee ik sla die BarackBerry weer uit en blijf nog ff liggen. Maar ja naar het plafond staren is niet mijn hobby dus een kwartiertje later stond ik toch onder de douche. En een mesje langs mijn kin halen, is ook geen overbodige luxe. Wat langer de krant gelezen vanmorgen, op de voorpagina was eigenlijk alleen te melden dat de film 'slumdog' is genomineerd voor vele Golden Globe Awards. Opvallend in de krant is trouwens dat als jongeren wat uitvreten en ze zijn van hogere komaf dan worden ze bij volledige naam genoemd inclusief de volledige naam van de vader en wat allemaal voor functies hij heeft. Dus geen (W.T. te O.A.)
Op kantoor waren de meeste belangrijke functies wel globaal besproken de afgelopen dagen. Ben dus dieper met de projectleiders op de materie ingegaan, allemaal wat meer saaie kost. Zit dus in een warm hok specificaties aan te passen om deze daarna te bespreken. Buiten is het ondertussen ongeveer 30 graden geworden, dus achter enkel glas ga je dat echt merken, zeker op de bovenste verdieping.
Lunch:
Tussen de middag eten we vaak sandwiches en als je vraagt om spicy dan slaan de vlammen uit alle gaten. Vraag je niet om spicy dan krijgen ze het niet voor elkaar om de sandwich te ontdoen van sterk spul. Ik hoop niet dat ik er een schrale van krijg. Maar gelukkig eten we met zijn tweeën veel fruit in de lunch. Zo hadden we vandaag een groot bord vol met papaja's een stuk of 10 bananen, stukjes appel en een stuk fruit wat ik niet ken maar er van binnen uitziet als een bruine zachte appel maar stiekem toch een beetje naar banaan smaakt. Ik heb de buitenkant niet gezien, maar het is rond.

Oh ja, had ik al verteld dat ze hier geen alcohol schenken of verkopen? Dus Arjan, er zijn ook nadelen hier. Ook krijgen we elke dag thee op kantoor, niet die wij kennen maar, ja je raad het al, spicy thee. Koffie schenken ze niet. en ik denk dat ik daarom van die trillende handen krijg.

Deze avond zijn we met het hele team gaan eten in een restaurant wat er uit zag als een origineel dorp. We zaten op de grond en kregen allemaal eten, wat kwa lay-out niet door Quality Contro zou komen. De smaak was echter goed. Alleen de vele smaken en natuurlijk vaak spicy maakte dat ik niet te veel nam. Hier zie je wat foto's van het eten. Helaas had ik wat koppijn (gebrek aan cafeïne denk ik), dus ging ik
snell pitte, maar om mijn gedachten weer op 0 te zetten natuurlijk weer een M*A*S*H liggen kijken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!