Dag 4

Zwemmen dat heb ik nog niet gedaan, dus waarom niet eens uitslapen en zorgen dat ik om kwart voor acht in het zwembad geraak. Kunnen we de dag tenminste fris beginnen, scheren doen we vandaag niet want ik denk dat ik maar eens naar een kapper ga. Helaas bleek deze gesloten te zijn dus maar weer gaan werken na de lunch. Na de lunch hadden we heerlijke discussies gehad waarbij we flink door elkaar aan het praten waren. Gelukkig greep Benny in en gaf de jongens smoke-pause. Op de hoek van de straat gaat men dan naar een karretje alwaar iemand lossen sigaretten staat te verkopen. Zwak als altijd liet ik me voor de gezelligheid weer overhalen. Voor een Aziatisch land roken er trouwens maar weinig mensen hier. Ook mijn camera maar weer eens tevoorschijn gehaald om het een en ander vast te leggen. Gelukkig digitaal, want veel mensen willen graag op de foto en ieder begint raar te reageren. Sit Sir picture... Kwam trouwens op weg naar de kapper nog een dromedaris tegen met een grote kar met fruit, alleen had ik toen geen camera bij me, dus jullie moeten me maar geloven.
Na het werk vertokken we rond 20.30 naar een restaurant, nu met de eigenaar en de directeur samen. We kwamen in één van de beste restaurants terecht begreep ik. Langs de rivier helemaal boven in een oude water toren. Vanuit hier kon je de hele stad zien en de toren draaide langzaam rond.

Vandaag vroeg men me ook nog of ik wat gevonden had voor de weekend. Oh jawel zei ik, ik denk dat ik morgenochtend treintickets naar Bhawnagar ga reserveren (200 km te zuidenwesten van Ahmedabad) en dan een fiets huur om de laatste 40 km te fietsen naar Palitana. Ik was gek begreep ik uit hun woorden, maar afin ze reageerden niet meer en een kwartiertje later kwam de secretaresse van de zaak bij me langs dat ik zaterdag gelijk met Benny moet uit checken (Benny vertrekt op zaterdag naar Belgie) en mijn koffers moet meenemen naar kantoor. Ze had een privechauffeur geregeld, die me zaterdagavond wegbrengt naar Bhawnagar samen met 1 of 2 collega's en daar heeft ze hotels en excursies geregeld. Dinsdag ochtend brengt hij ons dan weer terug om rond 10.00 uur weer te gaan werken. Oh ja en ze wilde bijna een kapper regelen toen ze hoorde dat ik bij de kapper op de hoek langs wilde gaan. Grandioos natuurlijk, maar hoe ga je ze duidelijk maken zonder onbeleefd te zijn dat ik best wat zelf kan ondernemen. Afin we zien wel, nu is het tijd voor een M*A*S*H - je.

PS Erwin, het is hier een stuk schoner en naast apen, koeien een dromedaris heb ik nog geen ratten gezien. Wel heb je hier gigantisch veel straathonden.

Reacties

Reacties

erwin

he papa een woensdag heb ik de apendans geleerd als je terug bent dan laat ik je hem zien en moes je remmen voor apen grappig ik zie het al voor me en papa leuke foto's maar die catepult die aanval ging niet door want het regende heel de dag maar dat doen we nog een keer nou dag lieve papa xxx erwin +familie

martijn

hee pa,
alls goed?
vandaag was het leuk op sgool en 'nee' geen cijfers gehaald. Repetitie wiskunde gehad vandaag (met haakjes alls) appeltje eitje en een so natuurkunde dus daar krijg ik nog cijfers van.
We hebben met gym gehockeyd en daarna al weer uit alleen nog door die @$#% regen!
en als ze in india spelen in het nederlands hebben vergeet die dan niet! :P
ga vanavond lkkr wii'en en tv kijken en spreek je nog wel een keer op skyp.
kom maar snel trg want ik moet voor ha nog wat van de stoel mk en vergeet dan natuurlijk niet dat je naar nederland moet anders kom je in sicilie uit.

M+E+J

Cees H

Hoi Jan, Leuk om dit alles te lezen, maar weet je wel zeker dat je er voor je werk bent? Bovendien begrijp ik uit de reacties dat je bij thuiskomst eerst je verjaardag gaat vieren om vervolgens op wintersport te gaan. Hou je haaks en zorg dat je weer heel thuis komt!

erwin

he papa ik heb de derde plek gehaald met dammen nu mogen we naar zuid holland zuid daar gaan we dan ook dammen maar papa als je naar de foto 's kijk zijn er ook rijke mensen toch die zwarte motoren pap meester boer en meester gouman waaren er ook bij het dam toernooi en ik had een 9 voor geschiedenis en megan een 10 voor gechiedenisnou dag lieve papaxxxxxxxxxxxxxx van erwin +familie

Flooranne

Ha Zwager,

Leuk om mee te lezen en te kijken. En dat allemaal in de tijd van de baas (Nachtdienst) Heel veel plezier en succes, je zal echt een ervaring rijker zijn als je weer terug bent

Hartelijke groet, Flooranne

Hugo en Sylvia

Ha Jan,

Nu lekker je vrije dagen aan het vieren? Hoeveel foto's heb je al, nu na 1 week? Succes en heel veel plezier!
Hugo, Syl en kids.

margriet & Maurice

Hey Jan ,

Zo helemaal in India. We hebben je gisteren wel gemist een half vaatje hertog jan bier over.
We hebben een leuke avond gehad.
Nou heel veel plezier daar en dat je goede zaken mag doen.

Groetjes

Maurice & Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!