Dag 3

Pff, wat was dat spicy gisteren avond, maar ik heb de nacht weer overleeft en alles neemt nog een vaste vorm aan. Overleef je de derde dag zal mijn maag het wel houden zeggen ze hier.

Het wordt al een sort ritme hier. Ben vandaag ‘s ochtend vroeg opgestaan (06.15 uur) om te gaan fitnessen, 07.00 uur schijnt het druk te worden dus dan maar wat vroeger op. De apparaten zijn soms wat overjarig en kraken wat, maar het is goed voor je stijve spieren. Want de hele dag zitten op niet de meest luxe bureau stoeltjes is ook niet alles. Benny is vandaag verder gegaan met uitleggen van de gewenste functionaliteit en hoe wij dit graag willen. Ik ga vanmiddag een demo geven van onze software dus heb me met de voorbereidingen bezig gehouden en later met de demo zelf. Om 20.00 waren we klaar en zijn we onderweg naar het hotel even langs wat winkels gegaan, Benny zocht wat voor zijn grootste vriendin van 2 jaar oud, ik ben op zoek gegaan naar de Lonely Planet van India. Deze niet gevonden maar wel een goed boek over de omgeving. Zondag is een vrije dag en toevallig is maandag een nationale feestdag, dus wellicht dat ik wat info kan vinden over wat ik wil gaan bezoeken,
Om 21.00 uur zijn Pankaj, Benny en ik gaan eten in een goed typisch zuid indiaas restaurant. Natuurlijk vegetarisch en soms weer lekker pittig. We moesten wel een nummertje trekken en buiten wachten want wij waren niet de enigste die daar graag wilde eten. Ongelooflijk wat kunnen die mannen goochelen met groenten en rijst. Dit was een restaurant met veel 'Jain' wat inhoud dat het niet alleen vegetarisch is maar dat er ook geen eieren in verwerkt zijn en ook geen groente wat onder de grond vandaan komt. Dus ook geen prei, aardappels of uien, Benny had eens gezegd dat je dan ook geen appels mag want de moeder van een appel komt ook uit de grond. Nadenkertje voor ze... Ook nam Benny eens paaseieren mee, daar moest hij ze wel van overtuigen dat er geen eieren in verwerkt zijn. Lastig lijkt me dat wel. Na het eten nog proberen wat mail te lezen maar de verbinding was zo traag dat ik maar weer een M*A*S*H ben gaan kijken, ok twee dan en voor je het weet is het weer laat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!