Dag 2

Fantastisch geslapen geen getoeter, geen aggregaten die staan te horren, alleen het geluid van wat krekels buiten. De kamer is groot en vrij hoog ik moet hier zachtjes lopen anders hoor ik steeds de echo van je voetstappen. We zitten in een Club met meer personeel dan er gasten zijn. We lopen hier minstens 1 op 1, de ingang wordt beveiligd, achter de receptiebalie zit iemand lang te wachten tot er eindelijk weer iets te doen is en tegen de verveling zetten ze maar twee man achter deze desk. De vloer werd gedweild in de gang, maar ik kom me herinneren dat hij dat gisteren ook al stond te doen en dat terwijl er maar 6 kamers op die gang zijn. $@#@ toch wat aanmerkingen gevonden, de douche was weer koud, althans ver weg voelde ik wat net van de kou af was. Hup in de kleren en de straat maar weer eens op. De club ligt aan de rondweg om de stad, waarlangs zich vele grote en moderne winkels bevinden met 's avonds veel neon verlichting. Achter de club klommen de apen op de muur of zaten fruit te sorteren in een kiepwagen, is wel een fotootje waard, dacht ik zo. Naast de muur zat weer een vrouwtje tarwekoeken te bakken op een paar stenen en wat hout. Haar inboedel had ze op een tak in de boom opgerold neergelegd.


Op naar het ontbijt, goh wat tegenstrijdig en ook hier zie je weer dat de contrasten alleen maar groter worden in landen waar het economisch steeds beter gaat. Om 9.15 uur werden we weer opgehaald om naar de volgende vergadering te gaan. In de lunch-pause deze weblog geactiveerd met een foto die echt niet van hier is, maar helaas heb ik geen adapter bij me die de foto's van mijn camera kan halen. Na de lunch heb ik samen met Punit, de QC manager (Quality Control) gekeken naar het testproces. We hebben wat ervaringen uitgewisseld, al was het zeker 5 jaar geleden dat ik zijn functie had bij mijn vorige baas. Dit proces staat bij hun nog een beetje in de kinderschoenen dus wat extra tips konden geen kwaad. Om 17.00 uur was het tijd om de punten die we de eerste dagen hadden opgeschreven na de eerste demo te bespreken. Wat was mogelijk en wat niet., het waren 54 punten ( er volgen er vast nog meer) Punt 1 duurde al 15 minuten en uiteindelijk bleek dat dit punt niet haalbaar was in de eerste versie. Nou dat schiet op, staan we na 15 minuten al met 1 - 0 achter. Gelukkig na punt 15 staat het iets van 11-1 voor ons met nog 4 uit te werken punten. Om 19.30 uur waren we op de helft en staan we nog steeds ruim voor. Iedereen was een beetje gaar, dus we zetten er voor nu een punt achter. Nog ff skypen met het thuisfront en rond 20.15 uur vertrokken we naar de club.
Deze keer namen we de mexicaan en zelfs dat is vegetarisch, alleen heb ik naast de mais weinig Mexicaans geproefd. De soep was thai en zeer spicy. Haaaaaaalo wat was die spicy, ik hoop dat mijn ingewanden dat gaat trekken..

Benny probeerde nog ff te skypen met Eric, maar die was niet online, ondertussen zit ik weer te typen naast het zwembad, maar moet er nu een eind aan maken want ze doen het licht uit en zie ik mijn toetsen niet meer. Dan maar weer een M*A*S*H - je pakken.

Reacties

Reacties

Ben en Tanja

Hoi Jan,
Wat ontzettend leuk om te lezen!! En dat is nog maar van twee dagen India...We wensen je heel veel suc6 daar en natuurlijk veel plezier. Geniet ervan! En we reizen met je mee hoor (sort of)
Groetjes,
Ben,Tanja,Selien,Niek,Ilse

Arjan en Telma

Ha die Jan,

wat leuk om je zo te kunnen volgen zeg, mijn eerste indruk is dat je het niet slecht heb daar. Geniet ervan en uiteraard ook veel succes. En ook wij zullen je volgen. Zo zie je alleen ben je niet :)

Tot gauw groetjes Arjan, Telma, Sjoerd en Eva

erwin

he papa als je terug bent gaan we je verjaardag vieren en papa ik had een 8voor me werkstuk en we hebben een catepult gebouwd bij onze hut morgen gaan we er grond ballen op doen en dan springen we op de plank en dan schieten al die grond ballen weg maar pap hoe gaat het daar is het daar ook zo vies dat je de ratten ziet lopen en pap we doen goed de tafel opruimen hoor morgen is het martijn ze beurt.
maar nu moet ik me repetitie maken van mama vandaag moesten we een toets van rekenen en gisteren ook gisteren had ik 31 goed van de 36 vragenen we hadden een topo geoevend op de computer ik ken hem al in een dag op de computer
en ik heb bij mama geslapen nou dag lieve papa.

Sylvia en Hugo

He, hallo daar, Dat werk daar lijkt wel korfballen...11-1.
Wist je dat kaas verzacht tegen hot en spicy...maar ja.
We zijn benieuwd naar je verdere belevenissen en op deze manier blijven we een beetje bij. Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!