Kort weekend verslag

Met kort, bedoel ik dat ze hier op zaterdag ook werken, dus mijn weekend begon op zaterdagmiddag rond 16.00 uur. OK, eerder gestopt dan de anderen, maar na 8 uur opgesloten te zitten in een vergaderruimte vond ik het wel welletjes.

Ben maar eens gaan shoppen en kwam ik een Big M tegen, goh wat kan zo'n Mc Chicken in eens lekker zijn.

Zondag vroeg eruit, aan de andere kant van de stad een kerk gevonden, dus die maar eens bezoeken. Anders als bij onsis de kerk bij aanvang bijna leeg en als de ds klaar is met zijn gebed en hij zijn ogen opent ziet hij dat zijn wens vervuld is. De kerk is vol. Na afloop nog gezellig wat nageklets met wat mensen en daarna met een riksha naar een 'soort' pretpark gegaan. Nou, vergelijk het met een iets modernere speeltuin met wat draaimolen en een treintje. Nieuw was een grote ballon die ongeveer 50mtr aan een kabel kon opstijgen. Hier een prachtig uitzicht over de stad gehad. Nou... De smog zorgde dat dit maximaal 4 km was. De hele stad was niet zichtbaar. Na afloop met de bus terug, tjonge tjonge wat eenbelevenis. Iedereen blijft bij de ingang staan, bang dat ze er straks niet mee uitkonden. Toen ik er uit moest was het dus persen richting deur, terwijl achter me nog veel ruimte was. Na de nodige zweetdruppels van mijn hoofd geveegd te hebbenliep ik weer in de straat met die big M.Ik ben er niet langsgelopen en heb weer het eenenander genutigd. Buiten in de zon zo'n 35 gr, binnen een Airco die stond te blazen op tempy koelkast. Met een bezwete rug dus niet echt optimaal. Vlug dus de hitte weer in.Op naar Hotel en eerst maar ff gaan slapen en daarna 'savonds proberen een film te kijken. helaas geen kaskrakers, dus lekker pitte. Alleen 's nachts om 4 uur eruit gegaan om de schoonmaker duidelijk te maken dat hij devolume van de TV niet op 100% moet zetten. Zachter kennenze niet, anders denken ze zeker dat je geen waar voor je geld hebt.

Afin, dan maar weer aan het werk.

Doeiiii

Reacties

Reacties

jill

Hey Jan

wat een andere wereld daar. Maar zo maak je wel weer wat mee.
Ik heb nieuwe ski schoenen gekocht van het weekend, Die oude van mij zijn rijp voor het museum! Die heb ik al 25 jaar denk. Ze zien er mooi en zitten lekker ... maar heb mijn oude schoenen nog wel bewaard en misschien neem ik ze nog wel mee op wintersport ....
Veel succes en plezier nog.
Groet jill

ben

HOI JAN het is wel afzien daar he.
Blijft het voedsel nu wat langer in je lichaam dan de vorige keer?of is het weer vaak shit time?
Je krijg er wel weerstand van,dus dan je hier ook gewoon naar de BIG M.
Werkze en take care

groetjes BEN

Ma & Pa

Jan, Gisteren in de krant gelezen: autoverkoop in India met 31,3 % gestegen in 2010, maar waar kun je rijden? Taxichauffeurs klagen. Over een afstand van 25 km doe je al gauw twee uur. Ik zou maar een bakfiets nemen als je naar het vliegveld moet voor de terugweg, of anders heel vroeg vertrekken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!