Werkdag

Heden morgen wat gefilmd onderweg, kunnen ze thuis het stadleven zien en hoe het is om hier over te steken. Tja 's ochtend is dat nog wel te doen, maar 's avonds is het soms net Russich roulette. Gelukkig kunnen ze dan door het vele verkeer niet hard rijden, maar een bumper kan hard aankomen. De volgende keer neem ik ookoordoppen mee,je wordt gek van dat getuter. Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand er zich wat van aantrekt.Ik liepeven later in een rustige straat en ja hoor tuuuut, ik keek achterom. Naar wie zou hij nu weer getoeterd hebben, geen tegenligger, geen hondof koe alleen ik die op straat liep met naatst mee zeker 5 meter ruimte. Dat tataatje van hem kon er zelf overdwarslangs. Over koeien gesproken, nadat ik mijn tas op het kantoor had gebracht even naar de kapper gelopen om te kijken of hij vandaag wel open was, shit weer niet. Kwam ikeen klein braak liggend stuk land tegen. Hier stonden een aantal koeien ieder aan zijn eigen touwtje. Goh, vroeger liepen ze gewoon los en scheten ze de hele stad vol. Zelf in old city zag ik ze niet, hoewel ik toen wel in de moslim area liep en voor een moslim is het geen heilig dier. Het barst hier wel van de honden, het lijkt me inteelt want ze zijn allemaal van het zelfde soort.

Op de terugweg, nog wat gefilmd en toen ik een bruiloft aan het filmen was nodigden ze me uit. Ach een biertje na mijn werk kan er wel in, maar ja een ieder weet ondertussen dat ze hier de stad zo goed als droog gelegd hebben. Geen bier dus, wel een vent met een put op zijn kop vol met bloemen en helemaal in trans voor een altaar. Of ik even wilde knielen voor het altaar of die pot op me kop wilde. Ik moet ze nageven, ze gaan hier wel ver in hun goedsdienst

Zo errie deze is wat korter, toch?

Reacties

Reacties

jill

Hey Janneman Robinson.
Ben je weer op wereldreis..
Kijk maar uit dat je geen hond eet.

Veel plezier nog!

Grusse got

alie

hi jan,ze zeggen dat puppie soep erg lekker is

jan zelf

Had ik je al verteld dat 99,95% restaurants vegetarisch zijn?

bedankt voor je reactie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!