Aankomst Kiev

Rond kwart over 4 vanmorgen stond Maxim voor de deur om de sleutel in ontvangst te nemen en hij had de taxi geregeld. Maxim vierde gisterenavond nog zijn verjaardagsfeestje op kantoor. Hij is de kleinste en jongste van allemaal. Hij was dus vanmorgen de 'Sjaak'. De vlucht naar Kiev was te kort voor een 'nap'. Maar bij aankomst werd ik door Vasyl, ons contactpersoon, opgehaald. Omdat het appartement pas 14.00 beschikbaar was zat hij dus vanmorgen met mij en mijn koffer opgescheept. De 2e die de 'Sjaak' was, net nu zijn vriendin dat weekend was aangekomen ( zij had 7 uur in de bus gezeten om hem te bezoeken ). We hebben ergens ontbeten en wat highlights bekeken. Ja, Reinout, de stad is totaal niet te vergelijken met Zaporizhzhya. Het is een heel moderne westerse stad. Schoon, strak en bruisend. Om 13.00 uur kwam het sein dat appartement beschikbaar was, waarna Vasyl naar zijn vriendin speerde en ben ik de stad verder gaan bekijken. Eerst eens gaan uitzoeken hoe de Metro werkt. Geen probleem, alleen moet je goed opletten want niet altijd staat het in het Engels geschreven. Het beste was de station nummers in de gaten te houden. Rond 5 uur begon het wat te regenen dus een mooi moment om ff een nap te doen want mijn voeten waren het slenteren beu en die vroege ochtend kon mijn ouwe lijf ook niet verwerken. Dus tijdens de bui een nap en daarna zelf onder een warme bui gaan staan. Zo weer schoon, op naar het eten. Ehhh wacht nog maar even het regent nog. Dan maar foto's uploaden en even dit stukje schrijven. Waarom? ja dat weet ik ook niet, gewoon omdat ik het leuk vind.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!